Wednesday 10 February 2010

Theatre Studies = pinlige situasjoner...

sitter i review og har nettopp hatt drama. Jobbet med gruppe stykkene, og jeg gikk gjennom min del med Connor...Jeg er da Helen, som utnytter en full soldat(connor) og skal blandt annet kyssr han, slikke han i oret, kle av han, forfore han, dra han mot senga for saa at han faller over meg og jeg tar fottene mine rundt han....
Det ble en god del pinlige situasjoner i drama kan man trygt si! Matte trene, og finne ut hvordan jeg skulle kysse han... Hvordan jeg skulle kle av han, og hvordan han skulle falle over meg osv..
Ogsaa ble vi liggene i senga ei stund ettersom vi matte lese gjennom manuset, og finne ut hvordan vi skulle gjorde dette og hvordan han skulle falle av senga..
Men jo, laereren sa at Helen gir nesten garantert A, om man spiller henne bra da, ot virkelig gaar for det. Saa satser paa det.... men haha, typisk meg utbryter (mens jeg ligger paa senga, og connor liksom oppaa meg...) "give me an A..." men jeg dro tak i skjorte hans...og det saa ganske feil ut x )Hele klassen begynte le, om Miss.Garner sa at jeg burde ikke si slik naar jeg ligger slik...

anyhoo, timen er ferdig.. skal hjem
x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment