Thursday 6 May 2010

CAN'T BELIEVE I PASSED MY MOCH!

Jeg kan virkelig ikke tro at jeg besto Psykologi Moch Examen! Fikk den tilbake i dag, og kjente jeg grua meg litt egentlig, fordi da vi tok den følte jeg at det gikk helt til helvette. Hadde glemt hva det meste av utrykkene betydde, og hadde helt hjernteppe. Hadde jo heller ikke lest så mye, så var sikker på at jeg skulle stryke, men neida! Jeg fikk en C, whooo. Jeg vet det ikke er toppkarakter, men C er målet mitt, og flesteparten i klassen strøk, så jeg klager ikke! I følge læreren fikk jeg en av de høysete scorene blandt klassen. Jada, jada, jeg skryter fælt nå, men det er bare en slik lettelse å vite at nå har jeg faktisk en sjangse til å bestå selve eksamen, ettersom det er samme type spørsmål vi får å slikt! Kjenner jeg er litt roligere i sjelen nå ja, men har nok noen uker med lesing framover uansett... Er jeg flink nok, får jeg kanskje en B?


From now on its you and me, psychology <3

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment