Wednesday 5 May 2010

LAST DRAMA REHEARSAL

Tjohei!
Da skal jeg stikke på den siste drama timen før selve eksamenen som er tirsdag neste uke. Så blir en del gjennomgåinger i dag og slikt vil jeg tenke meg. Skal ta bilder til the examiner i kostymene våre fra gruppestykket, så jeg har pakket ned alt av kostymer og rekvisitter. Problemet er at jeg aaaner ikke hva kandidat nr. mitt er, så bør vel kanskje stikke innom eksamens kontoret å finne ut det først.

Selv føler jeg at jeg har alt klart når det gjelder replikker og slikt, MEN problemet er at mine medskuespillere IKKE kan sine helt enda, så det skaper jo litt problemer. Jeg blir ikke veldig glad om det blir en gjentagelse av drama tentamen, hvor både på duologen OG gruppestykket måtte jeg ofte improvisere, og redde folk ut av situasjoner, fordi de hadde totalt glemt replikkene sine, eller hoppet over et en side i manuset eller noe slikt. I hvert fall, jeg krysser fingrene for at spesielt Connor har alt i boks innen tirsdag. Han har nemelig vært opptatt med å spille inn episoder av The Cut (klikk for å se hva det er), så har jo hatt andre replikker og lære også, men likevel.. !!



Gå over replikkene flere ganger i uka, ellers glemme du dem!

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment