Saturday 10 April 2010

Sol, sol og mere SOL!

ahhh, Jeg bare elsker det været vi har hatt de siste dagene :D
Har vært varmt og sol siden påskehelga, og det er bare max perfekt med en slikt vær når jeg har ferie da!
I dag har jeg til å med fått skille etter t-shorta mi...Syns jo skille er stygt liksom, men er tegn på at jeg får farge, så jeg er i ekstase

I går kveld var jeg over hoss Jess, hvor også Maria, Tallulah, Connor og Jojo var. Så vi hadde en ganske fin kveld/natt. Ble masse spising av junk, og tullprat. Deretter prøvde vi all dele den lille senga til Jess, ettersom det ikke var noen andre sengemuligheter, men Joe endte opp på sofaen, og Jess & Connor ute i bilen hans, slik at Jeg, Tula og Maria fikk sove i fred :D
Var til Jess tidligere i uka også, hvor vi endte opp hoss Maria (Connor henta oss) så vi lå over der. Så New Moon, sladra om ting, Yupp, love it!
Alle de 3 er foresten suuuuper flinke til å synge, Connor spiller jo på puber og slikt å da, men hørte han for første gang hoss Jess i går, og jeg bare oh my.. He's good! Jess vet jeg allerede kan synge, hun har en veldig fin og spesiell stemme, er noe Jess over den, mens Maria har en fin og rolig stemme. I allefall, jeg følte meg passe utafor da alle 3 satt og spilte gitar og sang i kor haha X)

Har i allefall vært en fin ferie så langt, og har fortsatt over en uke igjen :D !




x x x
Valentina

3 comments:

  1. Jeg er en kommende utvekslingstudent med spørsmål som trenger svar! Håper du tar deg tid til å svare.:)

    Hvem reiser du med?
    Hvordan er det med matte i England? Kan man velge noe som tilsvarer p-matte? Hva er i så fall den "enkleste" typen matte på skolen din?
    Hva er det verste du har opplevd? Og det beste?
    Var det vanskelig å få seg venner? Ble du satt i bås som "foreign exchange student"?
    Får du lov til å reise litt rundt i landet/området? Må dette uansett fortelles til familien din hjemme i Norge?:)

    Sorry for mange spørsmål! Håper du svarer! Rita.

    ReplyDelete
  2. Hei! Jeg heter Synne, og skal være utvekslingsstudent til nesteår i England jeg også :) Jeg ville bare si at du har en veldig fin blogg, og det er artig å lese om dere som allerde er ute! Jeg lurer også på masser av det Rita over meg spør om, så jeg lurte på om du kanskje kunne tatt deg bryet og laget et innlegg om hvordan du opplever det der nede om ikke det er for mye stress? :)

    ReplyDelete