Monday 5 April 2010

Build a bear, Covent Garden

Dagen i dag har bestått av en tur til London, Covent Garden, Pizza hut, frozen Yoghurt, gate teater, strålende sol og Build a bear :D
Dro til Covent Garden med Wendy i dag. En plass verdt og dra til! De har market, shopping, resturanter, alle mulige søte butikker og ikke minst plenti med got gate underholdning.
Selv var jeg innom Disney butikken, David & Goliath butikken, fleste av de små søte butikkene, og bare sto ute og nøt sola, mens jeg så på turister drite seg ut som frivillig på div. gate show :)

Jeg antar de fleste har hørt om Build-A-Bear? Altså butikken hvor man "lager" sin egen bamse? Uansett, jeg har leeeenge ønsket meg å lage meg en buildabear, men har liksom følt meg litt for gammel til det da... Men i dag tok jeg skrittet haha! Wendy skulle kjøpe noen klær til Louie og Mia sine bamser, så jeg tok sjangsen til å lage min egen.
Det gikk for seg slik:
1. Jeg valge hvilken type bamse jeg ville ha
2. bestemte meg for å ikke ha noe lyd...
3. Fylte opp bamsen, og måtte trykke på knapper som sa "love" "friendship", Hugs & Kisses" ..og noe annet , for å fylle den opp med bomull
4. Jeg måtte plukke ut et hjerte, kysse det og "make a wish", før jeg putta den i bamsen
5. deretter bar det til å velge ut klær til denna bamsen da, noe som ikke var så enkelt altså...

Jeg MÅTTE ha rosa, slik at det står til rommet mitt hjemme, men valgte tennis klær fordi det er jo litt engelsk




På stasjonen dro jeg innom cranberry for å kjøpe meg noe godt. De har masse utvalg av div. nøtter, tørket frukt, sunnere goderi og slikt. Selv er jeg kjempe fan av organic mango, mango slices, sweet mango, organic apple og sweet peach.. Så var nok det jeg kjøpte. Namnam!

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment