Thursday 1 April 2010

The Bounty Hunter

Hola!
Da er bestevennen min i Mexico. Hele påskeferien skal hun være der :( Hun skulle tatt med meg haha! Jeg, Rosetta og Jess var med henne til Gatwick i dag for å si hadet. Veldig merkelig å ikke ha Tania rundt seg, hun er liksom alltid der, og er jo i leiligheten hennes alle av oss henger om dagene/nettene... Så ja, blir en merkelig påskeferie. Men vi har da skype, så blir en del samtaler over der, slik at jeg er oppdatert med aaaalll gossipen nede i Mexico (for de som lurer så ja, hun er fra Mexico og skal besøke gamle venner og familie)
Det er også den første ferien her hvor kjæresten min ikke er på besøk, så må innrømme det føles litt tomt. Har heldigvis lagt noen planer med de andre jentene da, så skal nok gå bra:) Har drama rehursals på tirsdag uansett, så er jo noe å gjøre... En hel dag på skolen for å forbrede oss til drama eksamen.. yey.. En bra ting er at jeg skal være med Connor og Jolyon, for seriøst, de gutta får meg til å le meg i hjel, pluss de gir gode massasjer ;O

Uansett, etter vi hadde sakt hade til vår kjære tania, og spist brunch på Starbucks, bar det inn til byen for å møte resten av jentene (utenom Amy, hun er i Italia). For å sullet litt rundt, før vi splittet oss i to, hvor maria, jess og meg dro på kino, og resten shoppet :)

På kino så vi The Bounty Hunter, med Jennifer Anniston og Gerard Butler. Den var faktisk en ganske søt og morsom film. Jeg likte den godt, men vil ikke annbefale bruke penger på å se den på kino. Der er mer en låne/DvD film, som man sitter hjemme i sofen og ser:)
Det er heller ikke noe klissete over romantiske scener, de "søte" scenene er humoristiske, så gutta... den er for dere også ;D Var en hel guttegjeng som satt å så den, og de lo de!

Har påskeferie fram til den 19.April, så det er ganske chill :D

Deretter kommet mamma og pappa på besøk, så er mye å se fram til! Gleder meg vilt til å se de igjen:D :D :D

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment