Monday 5 April 2010

Easter Sunday

obs! Inlegget ble skrevet i går, men jeg glemte poste det


I dag er da det Easter Sunday, som er den store påskedagen her i England, ikke påskeaften som hjemme i Norge:)
Uansett, har vært en veldig avslappende dag for å være ærlig.
Var innom Lorrai og familien (mia, louie og mark) for å gi noen påskegaver. Er jo vanlig å gi sjokoladeegg, men siden Mia og Louie blir så hyperaktive, hadde alle fått beskjed om at ETT egg fra foreldrene var nok!
Jessica og Victoria var der også... (de andre barnebarna til Wendy) Så var ganske koselig. Mia klarte no surne i dag også, hun har vært veldig furten og gretten den sisste tida. Ganske kvalm mot broren sin også, men er vel bare alderen. Louie er nå så tålmodig med søssteren sin att, selv om han har begynt å stå opp for seg selv, og kjempe i mot det lille monsteret i det sisste;D Goo Louie! haha. Han er den mest sjarmerende 4-åringen jeg kjenner, utorlig smart også. Han kan lese små bøker og regne. Her en dag leste han en bok for meg!

Uansett, etter å ha vært der noen timer bar det tilbake for å spise middag: Aromatic Crispy Duck <3 ahhhh, jeg elsker det! Så spiste meg god og mett på deilig and, deretter var det Påske egg:D Ja jeg er snart 18år, og syns selv jeg aldri blir for gammel for påske egg ;O
Hjemme i Norge er det jo vanlig at vi fyller opp Eggene våre med smågodt eller div. Her i England er det sjokolade egg som gjelder...Jo større, jo bedre. Selv fikk jeg et Cadburry Twirl Påskeegg, noe som var perfekt, ettersom twirl sjokolade er min favoritt! Har gledet meg i hele dag til å spise Egget mitt.



Se så glad jeg ble da jeg fikk Egget mitt! :D
- pakken inneholder 3pakker twirl sjokolade, og 1 stk cadburry påskeegg

I truly love Cadburry chocolate <3

GOD PÅSKE !

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment