Monday 3 August 2009

Eventyret starter i London

28.august kl.08.30 skal jeg møte opp på gardemoen og ta flyet til London. Jeg skal tilbringe helga i London sammen med de andre utvekslingstudentene hvor vi bla. skal på fornøyelsespark. Denne helga skal forbrede oss på hva vi har i vente. Deretter drar vi videre til verstfamilien vår og byen vi skal tilbringe de neste 10mnd i.Selv har jeg fått familie i Tunbridge Wells, Kent. En liten søt by, 50min med tog unna London. Der skal jeg bo med Wendy Eales, en søt litt eldre dame. Hun har en datter og en sønn, som begge har flyttet ut, og to barnebarn som ofte kommer på besøk. Jeg er også så heldig å få en verstsøsster fra Harstad ved navn Regine, ei kjempe søt kjente jeg ser fram til å bo sammen med. Vi har fått plass på St.Gregory's Catholic Comprehensive School, som virker som en ganske ordentlig og god skole. Bygget er visstnok ganske stort, og det går elever der fra 7.-13. klasse. Selv skal jeg gå i 12.klasse. Det var en liten oppsummering på hva jeg har i vente:) så er det bare å følge med framover!

Noen Bilder av Tunbridge Wells:









Dette er Wendy :)









x x x

Valentina

No comments:

Post a Comment