Monday 31 August 2009

Brighton.. My new favorite place to be <3

Heisann dere:)

Jeg vet jeg egentlg skulle si litt om hjemmet osv i dag, men tar det heller når jeg har bilder å vise dere også!
Så skal fortelle litt om dagen i dag, som bare var helt super:

Dro til Brighton som er en stor strand, tok et par timer med buss for å komme dit, men det var verdt det. Det var som å være i syden egentlig. Folk gikk rundt i bikino, bada og sola seg. Folk var ute på sjøen med båtene sine eller lekte seg på vannscooter.
Helt idyllisk, så var det over 25grader og sol også da;D

Wendy og Linda(hennes vennine) spiste lunsj på en Fish n Chips plass, men jeg og Regine spiste baguetter:)
Etter en liten matbit, gikk vi bortover promenaden langs stranda til Piren, hvor det er en lite tivoli osv. Jeg oppdaget da at min cardigan var borte! hehe, jaja.. sånt skjer.

Anyways, på tivoliet klarte Regine å overtale meg til å ta berg og dalbane med loop, noe jeg aldri i mitt live har turt før. Jeg var virkelig dødsredd da jeg satt i vognen og ventet på at den skylle begynne kjøre. Men det var egentlig gøy! Loopen var den beste delen av turen, så nå folkens kan jeg bli med på mange turer i framtiden:D

Wendy og Linda forlot oss for å dra på Primark, så jeg og regine bare sullet litt rundt, nøt sola, og sjekket ut butikker. Ble bare kjøpt inn nødvendige ting som body butter, neglefil, shampoo og Balsam osv...

En ting, bussturen ( var dobbeldekker btw) var veldig interesant. Det satt en gjeng ungdummer der som bråkte noe sykt. De spile alt mulig av techno høyt fra telefonen, og alle hadde røyk bak øret og så passe dum ut ( de var kansje 12-14år? ). Og på hjemmeveien satt noen gutter å sniffet noe fra en liten glassflaske, og viste fram div. hasjpiper elns, som de hadde kjøpt da:P haha...Bare i england hva?

Uansett, jeg gidder virkelig ikke skrive superlange innlegg, sorry ass, men er sliten, så dere får heller spørre litt :)













4 comments:

  1. Tøffen :) Loop og greier :D

    ReplyDelete
  2. Høres helt fantastisk ut! Skal til brighton neste uke :) Gleder meg helt syyykt! Så brighton i "sugar rush" for første gang, ble døds forelska i stedet på første blikk ;)
    Sa du at det var primark i brighton? Hvis det er det, er fremtidsplanen min halveis bestemt, DA SKAL JEG FLYTTE TIL BRIGHTON! Drømmer om å ta et utvekslingsår til england når jeg kommer i 2 vidregående, så er glad over å ha funnet bloggen din, det blir spennende å følge med på den ;D
    Sunniva XD

    ReplyDelete