Sunday 30 August 2009

London Pre-camp

Da er det vel tid for en liten oppdatering for hva jeg har gjort i helgen:

Kl.6 sto jeg og Regine opp for å komme oss til Gardemoen. Der møtte vi resten av den norske gruppa, og sammen tok hele gjengen flyet til Gatwick, hvor vi møtte Ben og Andy.
Deretter satte vi Turen for Royal Holloway University of London, i minibusser, og det var en passe syl tur haha! Satt i samme bil som Ben, og han var morromann han. Selv om han bannet mye, og kunne si mye stygt på norsk. Men det var egentlig bare gøy! Han er som et lite barn :P

Selve Fredagen gjorde vi lite. Slapper av, hadde et lite møte, ble kjent med alle og spiste middag. Alle norskene er kjempe hyggelige og er en superfin gjeng! Så skal bli gøy når hele gjengen skal til Paris sammen senere på året:D

Jeg ble syk første natta, med feber osv, men ble bedere utover lørdagen. Fra kl.10:00-17:00 var vi i Thorpe Park. Jeg dro rundt med Ida og Jesper for det meste. Ingen av oss var særlig glad i karuseller, så vi tok det med ro. Jeg og Ida tok en berg og dalbane som gikk baklengs da, og den var ganske gøy! så vi bestemte oss for å prøve resten, men køene var så syykt lange, så vi orka ikke. Vi så derimot en freestyle cross show elns, som var ganske gøy! og tømmerenna, selv om å skyte vann på de som kom den stupet var enda mer morsomt! :)

Resten av dagen bare slappet vi av. Så en film på Jesper sitt rom, og la oss i 10tiden.

I dag satt heg 4timer i bil for å komme frem til Tunbridge Wells, ettersom vi skulle sette av en del andre rundt omkring, men kom da fram til slutt. Skal fortelle om det i morgen, akkurat nå vil jeg bare slappe av egentlig... trøtt & sliten.com



Ida, Jesper og Regine


x x x
Valentina

1 comment:

  1. Trøttogsliten.com på meg og ass :D Men har villt deilig seng!! Tror aldri jeg har ligget i en bedre seng faktisk!! :)

    <3

    ReplyDelete