Tuesday 25 August 2009

Pakke, Pakke, Pakke...


Ja da er alt pakket færdig og jeg er klar for ett lærerikt år i England !




Pff, hadde det bare vært sånn. Nei, jeg har vel kanskje slengt i noen gensere og ei joggebukse i den ene kofferten, men lengre har jeg ikke kommet. Det har visst ikke gått helt opp for meg at jeg skal tilbringe min siste dag i Trondheim på 10mnd allerede i morgen!
Jeg har nok en stor pakkedag i vente når jeg våkner. Men aller først skal jeg stikke innom skolen og si hadet til venner, og deretter har jeg en date med kjære Kristina.

Jeg må si jeg jeg begynte bli litt stressa i dag når slekta kom på besøk for å ta farvel, og jeg innså hvor kort tid jeg har igjen. Litt merkelig å tenke på at alle disse menneskene skal jeg ikke se før på mange måneder. Tenk at når jeg kommer tilbake har Dette lille nurket blitt storebror og jeg har gått glipp av hele greia!





Oh well... Får vel trøste meg med bilder på facebook o.l



x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment