Wednesday 10 March 2010

Kort Oppdatering av den siste mnd og slikt :)

Ja, det er en stund siden jeg har skrevet noe naa (sorry pappa) men har vaert alt for opptatt, og blogging hakke frista saa mye liksom.
Her er en kort oppsummering av den siste tida:

- Sven var paa besok under vinterferien. Det var veldig koseli da:)Gjorede masse ting med hand b.l.a dro inn til Brighton og slikt. Fest til Maria, som tok av litt lol
- Feiret Jess bursdag (enda en fest som kanskje tok av litt for mye..haha, neida. Var kjempe goy) Var en del folk der :) I gaar, altsaa den 9. var den ordenlige bursdagen hennes, slik at noen av oss dro opp til henne for aa spise kake og slikt. Var veldig koseli! Jess har foresten slutta paa skolen pga mage viruset hennes :( menmen..faar da sett henne likevel
- Jeg er IKKE lenger venner med Max etter han kalte med en twat og div..
- Amy og Tania er skikkelig uvenner, og krangler osv... Skikkelig drama, noe som er veldig awkward for oss resten. Satser paa at det gaar over ganske snart
- Wendy hadde bursdag den 5.mars
- Jeg ble sjekket opp i pool piten av en random haha (som senere paa Jess party paasto at han var forelska i meg.....)
- Har hatt masse drama timer, forbrede oss til eksamen og slikt. Har det ganske goy faktisk! PLuss jeg kan nesten alle replikkene mine... go me!
- Jeg holde paa aa bli blakk... :(
- Har booket Thailand tur i sommer med Sven. 2 uker i Phuket :D <3

hmm... Er sikkert en HEL del mer, men alt jeg kommer paa akurat naa :)

Skriver foresten fra skolen (har drama time, men connor stakk av saa... ) Derfor det blir masse aa, ae og slikt.

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment