Monday 29 March 2010

Flytting & Zizzi's

Har ikke blogget i helga, fordi jeg har ikke vært hjemme.
Har hjulpet Tania flytte, og deretter pakke ut ting av eskene og slikt. Er skikkelig misunnelig på den nye leiligheten hennes, den er sykt fin. Pluss den er midt i sentrum, rett ovenfor Hoopers, som også er rett ved party/restutang gata ;D bra beligenget altså! Sniken selv, fikk da det største rommet, mens moren hennes fikk et lite trang ett x) Litt bortskjemt kanskje... Men jo, hun har et stoort soverom, pluss eget bad og dør til balkongen, som foresten har utsikt over den fineste parken i sentrum! ahhh... jeg å vil bo der :( Jo, også på ene badet kan man slå på dusjen ved hjelp av en bryter på veggen, slik at du kan bare slå på, og så gå inn i dusjen, så er den allerede på :O.. haha, ble skikkelig fasinert av den.
Planlegger å ha en innflyttningsfest når hun kommer tilbake fra Mexico etter påskeferien... Skal bli bra saker det ;O

Fredagen feiret vi Tallulah's bursdag :D 17-år ble hun i går, den 28.Mars. Det var alle vi jentene, utenom Amy av visse grunner, men i hvert fall hadde vi en super kveld. Ble på Zizzi i 4 timer!
Tula ble i alle fall kjempe glad for gaven jeg og Jess kjøpte til henne. I.D bare minerals start kit... Hun hadde ønsket seg det ganske lenge:)
Vi hadde vin til maten og slikt, men da jeg skulle bestille et siste glass til meg og Maria ble jeg spurt om ID. Ops, jeg er ikke 18 enda! Men med Norsk bank kort er det jo ingen som vet hva som er fødselsdatoen min... Så jeg ga han det, og han bare så litt forvirra ut, jeg forklarte det var norsk, så smilte han bare og sa: Cool Thank you!
Deretter slo han av en prat om Norge, fordi han hadde nemmelig vært på ferie der... I Trondheim til å med! Bada i pir badet også ;O Uansettm ganske greit med Norsk ID noen ganger.

Noen Bilder av innflyttinga:






Bilder fra Zizzi :

No comments:

Post a Comment