Tuesday 16 March 2010

Loving The Sunshine

Har egentlig skrevet flere inlegg i det sisste, fra skolen og slikt i alle fritimene jeg har, men ser ikke ut til at de ble pubsliert. Oh well...

Har vel ikke skjedd så mye egentlig. Våren er her da. Fuglene kvitrer, biene surrer rundt, sommerfulger er å se og blomstrene blomstrer :) Det var mellom 12-15 grader ute i dag, og strålende sol. Herlig! Gikk på skolen i kun en singlett og en hoodie liksom. Misunner IKKE dere der hjemme som fortsatt har snø...muahaha:D

Ellers er Tania og Amy venner igjen, så det er en STOR lettelse. Urm...La Senza har salg, slik at det stakkars stipendet mitt henger i en tynn trå (om jeg kan si det..) Uansett, det er ikke mye igjen av det. Så ja pappa, om du leser dette kommer jeg helt sikkert til å komme krypende til deg og be pent om en liten sum penger den nærmeste tida (A) Haha. Har i hvert fall lært at jeg må være mer forsiktig med pengene mine x)

Dagen i dag var herlig! pga av sola selfølgelig. Klarte forsov meg, men gikk da bra. Nådde matte og drama timen. Drama var også veldig greit... Forbreder oss bare til eksamen egentlig. Kan nesten alle replikkene mine nå! :D whoo

hmm... Ellers kommer jeg ikke så mye annet så si altså. Jooo, Crewet mitt skal konkurere i Brightion neste helg, den 28.mars, så det blir jo gøy!

ja, thats it egentlig...vel er jo egentlig myyyyyye mer som kunne ha blitt skrevet, men for å være ærlig.. CBA ;)



Random bilde av noen outfits jeg har brukt de siste dagene ;O

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment