Thursday 25 March 2010

Rewind goes Maidstone

Hola:)
Da har jeg nettopp kommet hjem fra en framføring i Maidstone med crewet mitt Rewind. Var en ganske stusselig framføring med tanke på at vi manglet 2/3 av gruppa, men oh well. Vi fem som faktisk var der gjorde en grei jobb ;O Måtte gjøre om div. posisjoner og danser i siste liten, men hei vi klarte det vi ;D
Fikk skryt etterpå da, og folk sa det så bra ut... Den menneskelige trappa gikk faktisk perfekt! Hadde vi egentlig ikke venta, Vi trodde det skulle gå i dass, og at alle skulle bare rase sammen når Holly sprang over den haha.
Tok oss eviiigheter og komme til Maidstone. En biltur som skulle ta 40min, endte opp med og ta 1t og 30min..ugh, passe kjedelig. Hadde heldigvis i-poden, og mye å prate om, så gikk jo greit da.

Stakk inn til byen med Jess, Tania og Tallulah. Fikk kjøpt Gabby's bursdagsgave... Gavekort på Topshop. Hun elsker jo shoppe der, men siden den jenta er umlig å finne riktig str. til, får hun heller finne no selv :) Litt kjedelig gave å pakke opp, men skal nok finne er stooor fint bursdagskort, en stor kjærlighet og en ballong for å pynte opp hele greia med.

I morgen er det ute å feire Tallulah's bursdag... Mangler enda å kjøpe gave, ettersom jeg skulle gjøre det i dag, men hun ble jo med, så får handle det i morgen før jeg møter noen av jentene og hjelper Tania å flytte til den nye leiligheten:D gleder meg til å se den! Skal visstnok være kjempe fin, og ha 3 bad ;D whooooooooo

Jeg må også takke Pappaen min for å alltid være der og gi meg en sum penger når jeg trenger det ;D Haha.... Jeg er heeeelt sikker på jeg har verdens beste pappa! <3
Mamma og pappa kommer den 22.april, og jeg gleder meg viiiillllt! Ja, jeg er faktisk super excited over å se foreldrene mine igjen :D


Dagens Outfit btw



x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment