Wednesday 17 March 2010

Strombrudd !

Heisann :) ja, enda et blogginlegg saa kort etter det andre, can u believe it!
Blogger fra skolen, ettersom har en dobbel fri, og tenkte ja kan vel bruke tida paa aa si at i gaar kortslutta strommen. Hele gata ble morkelagt og det varte i ca.2timer. Saa jeg og Wendy satt i stua da med sterinlys og fortalte histories fra fortiden... ganske koseli, men altsaa jeg innser hvor avhengi vi er av elektrisitet. Ikke no tv, data, vannkoker (though gassovnen funka saa kunne lage oss kaffe) men jo, ganske kjedelig uten strom.

Ellers vil jeg bare skryte litt og si at jeg gikk A paa proven min om Freud i psykolgi :) ganske stolt med tanke paa at jeg hadde ikke lest saa veldig mye, men social psychology er nok det enkleste. Veldig rett fram og bare aa huske fakta. Dessuten var Freud studien om lille Hans ganske...vel, litt cray slik at gjorde den jo litt enklere aa huske.

Hadde ogsaa General R.E nettopp med Mrs.Kirby, en laerer jeg IKKE liker, fordi hun kjefter paa alle og er egentlig ganske skremmende. Snakket om abort i dag og veldedighet.
Dette er jo en katolsk skole, slik at abort blir jo sett paa som "fy, fy". Saa ja, er egentlig ganske goy aa diskutere med henne fordi hun tror saa sterkt paa Gud osv.

Orker ikke skrive saa mye mer egentlig....Skal finne noe bedre aa gjore fram til Lunsj :)

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment