Wednesday 2 September 2009

Saintsbury's <3

I går dro Meg, Regine og Wendy på Saintsbury's for å handle inn lit mat å sånt da. whooo, så mye godt de har der! Ikke rart folk legg på seg her i England.
Gikk å sikla etter noe i hver rad omtrent.
Endte opp med cookies, donuts, Twirl (mmmm, Weetabix, ferdig mixa frukt og div.
Sykt hvor mye godt de har det. Og potetgull posene var Huuuuuge! :O Herlig :D haha...

Senere på dagen dro jeg og regine inn til byen å kjøpte engelske sim-kort, så om noen vil kontakte meg har jeg nytt nr. Dere får spørre meg om det.

Kjøpe med også en ny cardigan på Republic (ettersom den andre forsvant), og tok en frappe mocha på Starbucks :D herlig hæ?
Været er foresten topp, sol og varmt:) litt vind inni mellom, men bedre en Norge i alle fall!

Helt på slutten av dagen slappa vi av med cookies og
Vil du bli millionær


Kommer ett inlegg senere om dagen i dag:)







x x x
Valentina

2 comments:

  1. U suck at writing darling! Men hei, vi kosa oss :D <3

    ReplyDelete
  2. its called sainsbury's dumb ass

    ReplyDelete