Wednesday 27 January 2010

Another photoshoot

ja da kommer enda et lite inlegg, ettersom jeg fikk klage av pappa at jeg ikke skriver like mye lengre...
Han har vel lite å gjøre på jobben;O
Jeg mener, jeg sjønner godt at å lese bloggen min er høydepunktet i dagen din pappa! Men kansje du burde jobbe litt også;)

Men okda!

I dag hadde vi skolefri ettersom sixth form bygningen er full av year 11's som skal ha en forsmak på sixth form livet. Greit for min del! Ble super glad da jeg hørte det, tenke jeg kunne dra meg om morgenen... men neida, jeg skulle stå model for Amy sammen med Jess, og hun vill ha med i Tonbridge (villagen der hun bor) til kvart på 11.... Jeg endte opp komme halv 12 ellerno haha x)

Ble en kjempe koseli dag med pizza, crisps, oreo kjeks, og filmen Mean Girls. Ble liksom ikke så mange shoots fordi Luke, typen til Amy dukket opp, og hun ble så opptatt med han.... greit fot meg å Jess, ettersom vi slapp å stå ute i kulda i minimalt med klær!
Vi tok i det minste en shoot da... Brukte 20min på den ellerno, ettersom vi ikke klarte mer, det var grusomt kaldt. Sto der i kjole og høyhæla liksom!...på en lekeplass x)
Men noen av bildene ble ganske bra...og MANGE ble veldig goofy.. spesielt en del av meg...jeg hadde annsiktsutrykk jeg ikke viste jeg hadde en gang!

Jeg og Jess fant også ut at vi var veldig like på VELDIG mange omeråder...vi kunne gjøre veldig mange sære ting felles..som å bevege neseborene, krølle tunga, slikke seg på nesa, lage merkelikg animasjons lyder/stemmer (jeg: Donald Duck, Jess:Stich)....vi liker samme ting, samme humor, samme smak i bøker og filmer, mat, gutter, ...you name it!.. Jeg tror jeg har funnet min engelske tvilling... (tho ikke utsendemessig..er totalt forskjellige der!)

Anyhoo... det var en kjempe fin dag:)
Skole i morgen da. Men bare litt under 3 uker igjen til half term, så det er bare chill:)

Glad i deg pappa (vet du leser dette)...og deg å da mamna;) <3

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment