Sunday 31 January 2010

Rewind - Photoshoot - Tania's = Good Time

Soooo, etter en ganske bra helg endte jeg opp på blogspot, og skrive innlegg.

Hadde min første Rewind practise i går. Rewind er da crewet jeg har joinet for de som ikke viste det:) Var veldig gøy! Jeg har mye å ta igjen da... Jeg må lære meg minst 2. freese jeg kan gjøre under konkurander og framførelser osv... Men var skikkelig gøy! Vi er 5-6 jenter og 3 gutter. Han ene gutten er sykt flink, kan breake og gjøre masse kule ting ;D ( Er så støøøøl i dag haha)
Etter dansinga hadde Tania photoshoot der for 80's med meg og Jess. Jeg har hadde sykt mye energi, så for å løp rundt og oppførte meg som en tulling (Tania hadde leid studioet, så vi var alene der) Men uansett ,vi hadde det gøy med å ta masse bilder... Perhaps ull see some of em later;) Hvis Tania er snill og legger de ut en gang i løpet av de nærmeste åra....
Etter shooten kjøpte vi inn masse junk..uff vi ekke særlig sunne ass! Men det ble en herlig kveld. At vi klarte spise opp alt godteriet, cookisene og cheese balls'n ...aner jeg virkelig ikke!
Men vi pratet hele natta omtrent... om alt fra politikk til Tv-serier ;)

I dag dro vo inn til byen og handlet litt småting, og satte oss på Nero.. der ble vi en stund. Anyways... jeg gidder ikke skrive så mye mer...



- Må bare nevne at Mia hadde bursdag i går. Ble 7 år:) Jeg kjøpte en søt kjole, og hello kitty smykke + ring. Hun likte kjolen så godt at hun ville ha den på på bursdagsfesten sin... :D

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment