Monday 11 January 2010

Tilbake paa skolen :)

Etter flere dager med snodager, altsaa for det meste av forige uke fri fra skolen, er jeg endelig tilbake:)

Det var litt godt egentlig, og jeg har bare hatt 40min med matte saa langt, og resten fritimer. Har en psykologi prøve etter lunsjen naa da, men det er alt. Kom litt sent til skolen ettersom bussen tok evigheter med tanke paa trafikk kaoset, men kom da fram til slutt.

Akkurat naa sitter jeg i et klasserom med de vaerste nerdene paa skolen haha, men de er en hyggelig gjeng. Er saa flink at jeg husker navnet til noen av de faktisk, men skulle bare mangle ettersom jeg har pratet med de en god del hehe... tho jeg er veldig daarlig med navn altsaa!
Yepp, det er bare meg og en gjeng med gutter.... erm jeg hører mye jeg skulle ønske jeg aldri hadde hørt... haha
Er bare 30min igjen av lunsjen, saa jeg skal nok overleve. Slutter tidligere idag ogsaa saa det er jo en liten lettelse

Men jo, gunnen til at jeg sitter med denne, litt...merkelige gjengen er at det er kun noen av vennene mine som har dukket opp paa skolen,og de har time!
Ellers er det veldig mange som ikke har giddet dukke opp....
Oh well, jeg har god samvittighet i alle fall, og jeg begynte kjede meg ganske mye der hjemme, med ingemting aa gjøre

Anyhoo, det var et pip fra meg, direkte fra St.Gregs school

EDIT: det viste seg at Maria var på skolen, men hadde ikke lakt merke til mitt forsøk på å kontakte henne, og derfor spist lunsj alene stakkar! Men vi fant hverandre i psykologi timen, som ble avlyst, og dermet dro vi inn til byen for å ta en kaffe og en catch up, og en hel del gossip:D Hun kjøpte seg en kjole til brorens 21års bursdag også. Vi pratet evigheter, og det var så godt å prate med noen og være sosial igjen. Made my day! Hadde masse energi etter det, og følte meg bare glad, glad, glad! Hadde plutselig masse kreativitet også, så gjorde færdi drama draftene, noe som gikk ganske greit. Hadde det faktisk litt gøy med å skrive det, og det føltes helt herlig å være færdi, og vite at jeg har noe å levere inn i morgen:D


x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment