Thursday 7 January 2010

Enda en snødag:)

Da er det ends en dag uten skole, må si dette ble en veldig rolig start etter ferien du, 2 dager så fri igjen liksom. Ser ikke ut som det bli noe skole i morgen heller, ettersom det bare forsetter å snø.
Plager ikke meg akkurat, though skulle gjerne sett igjen venner da!

Men har da vært ute å lekt meg i snøen med Max, Greg, Tom og Frank. Haha, de lagde deeet store hoppet og for over med ei lita trekjelke. Var veldig gøy å se! Hadde en liten snøballkrig, der selfølgeli jeg ble minst truffet, og traff Greg og Max en del ganger i hodet osv... De likte ikke no særlig å ha snø i nakken ;O
- Har hørt det er mellom 20-40 minus grader rundt om i Norge :O Fy, der er kaldt. Her griner vi bare det er minus 5 liksom haha x) Kaldeste i England er vel - 18 hitil. SÅeh ja... Norge er not litt kaldere.

Fikk logga meg innpå forsvaret i dag ogå og svart på alle de der spørsmåla. Har ingen planer om å gjøre noe militærtjeneste, men hvem hvet... Kansje jeg ender opp bli skikkelig into den der army greia og joiner marinen å helle pakka!!....eh, nei. Jeg tror ikke det du ;O

Slenger med et random bilde fra nyttårsaften, hvor jeg spiser en herlig forrett <3



x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment