Monday 4 January 2010

Da er jeg tilbake:)

Etter en deilig ferie uten noe blogging er det vel på tide oppdatere litt.
Jeg er ikke så veldig keen på å skrive noe detaljert eller no slikt, fordi ....helt ærlig fordi jeg egentlig ikke gidder x)

Men i hvert fall har det vært en helt utrolig herlig ferie, med masse kos, shopping
-fikk shoppet Uggs, knehøye støvletter uten hel, to par skjørt, tre nye topper, div smykker
Var forrsten i London på nyttårsaften
- Der jeg sov natta på 4 stjernes i en suite:D Og hadde 5 retters middage ;O Var litt luksus altså
Sett filmene Avatar (i 3D, jeg likte den veldig godt!) Og Paranormal Activity, som...vel den var ikke akkurat så skummel. Det er jo bare skuespill. Hadde det helt særiøst vært ekte, daaa hadde jeg nok freaket ut!
Av kjæresten fikk jeg Donna Karan veske og sjokolade i julegave <3!
Har for det meste lata meg i hele ferien men har vært bare godt det!
Har også sett pantomime for første gang. Så Dick Wittington & his cat. Jeg var med å ropte like mye som ungene x)
ting som ..."behing you" og " There Wasnt, There Wasnt, There Wasnt".... og "DONT RING THE BELL" Jeg må innrømme jeg lo litt unde forestillinga altså, ikke alle vitsene var noe særlig, men noen var ganske bra!

Hmm... Er vel noe jeg ikke har skrevet, men men:)
Nå er det tilbake til skole. Det er meldt masse snø, så satser på at skolen blir stengt i løpet av uka, for en dag i hvert fall (A)
Ellers er det 5 uker igjen til neste ferie ;D

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment