Monday 25 January 2010

Oppdatering:)

Fredag: Mia har bursdag på lørdag den 30. så vi hadde en liten feiring med kake på fredagen, siden det er siste fredagen hun er her før bursdagen sin. Hun hadde Hello Kitty kake. Den var god <3
- Se bilde

Lørdag: var på danse trials for et hip hop crew som heter rewind. Det var jo gøy! Lærte en rutine, og måtte danse litt freestyle. Jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre på freestyle så gjorde bare no goofey x)
Men fikk vite i dag at jeg kom med, og ble spurt om å dra på audtitions for at annet danse company. Var moderne dans ellerno... Men i hvert fall skal se om jeg har tid. Skal egentlig stå model for Tania rundt samme tid sjønner du.. men får se:)

Søndag: gjore ferdig drama prosjektet mitt (den skriftlige delen) så nå er alt ferdig limt på, og er prettyfied:)

I dag: Sto på tidlig!:O dro på skolen for så ha EN meningsløs mattetime, og bare chille resten av dagen. Planer om å være model for Amy på onsdag (ingen skole) og sove hoss Jess i helga:)







mmmmm, det var det:)
x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment