Sunday 17 January 2010

That's a wrap!

Hola! como stas?:)

Vært en lang, men veldig herlig helg. Har tilbrakt all tiden med Tania;O
Stått model for fotorafi prosjeket hennes, som da var "motw gjennom årstidene". Så på fredag dro vi på bowlinghallen for å gjøre 50's shoot. Så jeg annkom i 50's klær og hårfrisyre, og hele plassen var pakk full av folk! Var litt pinlig å stå å pose og bli tatt bilder av men jeg satt på burgerdisken, eller posa med ei bowlingkule mens en gjeng med gutter sto i puben og fulgte nøye med og ropte div kommentaterer x)
Etter shooten joinet vi Gabby, Maria, Amy, Dom, Pete( G's kjærste) og Luke (A's kjæreste) i biljardhallen og tilbrangte resten av kvelden der:) Var super gøy! Jeg har funnet ut at jeg er helt elendi i biljard, og vinner kun når Tania hjelper meg å jukse. Though jeg tror alle jentene hadde litt vannskeligheter bortsett fra Maria som vant, og vant... og vant. Jeg slo faktisk inn ene kula på en helt syk måte da! Så litt talent har jeg sjø haha:D
Ellers tok vi to shoots i går. 60's, da jeg var hippie, og så tok vi 90's. Tania skylder meg masse for hippie shooten! Jeg sto barfot, med kun en tynn kjole, i vått gressa, mens det regna i en park...jeg måtte å sitte i gjørma, og jeg frøs rævva av meg! Jeg mistet all følelse i tærne og var søkkvåt, men bildene ble vist bra...Though øyeblikket hun sa "that's a wrap" var det lykkeligste i mitt liv...i hvert fall så langt denne dagen.
Så var det 90's, med de styggeste klærne ever, og en forfærdelig hårfrisyre! (legger muligens ut bilder senere) som da ble tatt på cafe Nero. yess da... byen pakk full, cafeen også, så var jo ikke pinlig det liksom haha! Satt en gjeng ungdomer rett ved siden av der vi tok shooten og kommenterte håret mitt osv... Så da Tania endelig sa "That's a wrap" tok jeg ut strikkene og spennene så fort jeg kunne, og på vei til doen for å skifte hørte jeg guttene si: "ach, she looks kinda hot when she puts her hair down..." haha!!
Det ble en laang dag, og mye vi gjorde osv, men no way om jeg skriver opp alt!
Though, må nevne at cola og vaniljeiskrem er veldig godt sammen:) Tania fikk meg til å prøve det! U shud to ;O
Møtte på Harrison, Oscar og noen andre gutter på vei hjem fra byen (vi var dødslitne). Spiste noe snop og kosa oss med "the parent trap", før vi sovna inn til en Bollywood film;O Jeg drømte til å med om det!

I dag hadde vi 70's shoot, som gikk ganske bra tror jeg :) var veldig kaldt!! Men bildene ble ganske fine så var vel verdt det. Skulle egentlig ta 80's også, men jeg måtte være hjem i tide, så det får bli i morgen:) Har egentlig sakt ja til å stå model for Amy også da.. så ja, får se hvordan jeg løser dette....

anyhoo, har to STORE prøver å lese til. Orker ikke se gjennom alle skrivefeilene mine, jeg vet det er så alt for mange, men hakke tid!

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment