Wednesday 6 January 2010

Snø = Skolefri !

Skulle vel egentlig vært på skolen i dag, men siden England ikke takler litt snø, er skolen stengt! Og det forsetter bare snø og snø, så spørs vel som den vil være stengt ut uka :D
Liker England jeg altså <3
Men det betyr ikke at jeg har lekser som må gjøres. Har en del i Drama som skal leveres inn i dag. Er ferdig med min Review av As You Like it, men har igjen masse, masse skrivearbeid i Our Country's Good. Jeg hadde gjort det! Men så... har den stygge data'n min klikka og alt jeg hadde skrevet føøør den klikka er borte! :|
Og jeg skal skrive 1500 ord til i kveld... woo
Rart at på As You Like it slet jeg med å få det ned til 1000 ord, klarte meg ned til 1062 ord, men ikke mindre enn det altså, og da hadde jeg jobbet hardt! Men må dette essayet sliter jeg med å begynne på igjen, mest fordi jeg er sinna fordi jeg må skrive det på nytt, og der her masser herlig snø å leke med ute ...
Jaja, for vel begynne snart

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment