Tuesday 19 January 2010

Stolt drama elev :D

Hadde egentli ikke tenkt blogge, ettersom jeg syns det er ganske kjedelig!
Meeen, jeg sitter paa skolen og maa bare nevne en liten ting...
Jeg fikk A paa ene drama essayet mitt! Var rett ved toppkarakter, og laereren fortalte hele klassen at jeg hadde skrevet en ekselent hjemmelekse, og at restem burde tenke litt over at jeg som skriver et fremmed spraak gjorde det saa godt, og at det beveiste at om man gaar inn for noe og faktisk gjor leksene (du skjonner guttene har ikke gjort noe omtrent, og laereren er ikke saerlig fornoyd) at man faktisk kan faa toppkarkater :D
Jeg vet jeg skryter faelt naa, men det foles godt aa vaere paa topp liksom!

Ellers har det vaert en avslappende dag. Startet seint saa fikk sovet litt.

I gaar gjorde jeg enda en shoot med Tania, i gymmen.. 80's style. Passe pinlig, men var goy da. Motte paa Greg, saa han ga meg et merkelig blikk, men forklarte jo hvorfor jeg saa slikt ut...though han minnet meg paa det senere paa kvelden. Syns jeg saa hysterisk morsom ut x)

erm...kommer ikke paa noe mer aa skrive. Innsaa at jeg hadde utelatt MYE fra helga i forige innlegg, men slik faar det bare vaere :)

men see hva jeg fant paa skole Pc'n !




Fra A Doll's House ;O jeg som Nora... haha
x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment