Friday 25 December 2009

Christmas Day!

Da har jeg å endelig fått åpnet gaver:D
Mamma og Pappa sin gaver gikk nok først, ettersom jeg var mest spent på den... Jeg hyla når jeg åpna haha. Jeg bare, OH MY GOSH!
Fordi jeg hadde fått Jimmy Choo shoes, veske, armbånd og øredobber (for H&M kolleksjonen) og jeg virkelig elsket alt av det <3 Skoene var bare... WOW. Jeg tror jeg gjentok meg flere ganger: Wow, my mum is the best, she reli did good this year...I reli love my parents right now haha!
Men jo, mamma du er amazing for at du fikk tak i alt det:D virkelig tusen tusen tusen takk :D <3



Fikk masse annet fint også. Av kjære Sissel med co. fikk jeg asscesories fra A&C, kan aldri ha nok stæsj fra A&C ;)
fra Wendy:
- twilight plakat & kalender
- kosedress, to par varme tøffler
- Spoil urself sleeping sett
- Hårbøyle med sløyfe
- en Julekopp
og div. andre småting:)

Fra Lorrai med fam. fikk jeg Gorgeous by Gek X set, armbånd og sokker (tror alle har fått med seg hvor mye jeg har frøset på føttene, hehe)

Så var en bra julemorgen dette:D

Ja, åpnet jo gavene med Wendy når vi sto opp, hun fikk gavekort på spa, og en type body shop sett av meg.
Så dro vi til Lorrai med gavene til barna osv. De hadde fått VELDIG mange gaver! Mia likte spesielt gaven fra meg, og sier nå at barbie dukka jeg ga henne er ynglingsdukka ;D slo an!

Etter all gaveudelinga dro vi til High Rock hvor julelunsjen sto for tur. 4 retters middag. Var mye godt (skal ikke gå i detaljer hva jeg spiste altså...) Men foretten og desserten var definitivt best :D
Var live piano spilling, og folk sang med. Skikkelig koselig og julestemning så det holder. High Rock er en svær cottage, veldig engelsk. Så var veldig koseli der inne. Vi hadde bord på den dyreste delen. Posh vi sjø ;O haha

Fikk pratet med Mamma, Pappa, kine (søskenbarn) og Tante på tlf også, så var en kjempe flott dag:D

Etter lunsjen dro vi tilbake til Lorrais for sjokolade, og Tonis døddtre (Wendys eldste barnebarn) gaveutdeling:)

Fikk mye fint de ja;O

Åh, det er så mye jeg kunne skrevet om dagen. Var virkelig kjempe koselig!
Men jeg har ferie, og orker ikke bruke tid på blogging.
Så om dere vil vite noe mer, er det bare å spørre :)
Bilder blir lakt ut på facebook, blogspot ekke noe særlig til å laste opp bilder..

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment