Saturday 5 September 2009

Brenning av kalorier & forsøk på støvsuging...

Nå sitter jeg her med god samvittighet etter å ha vært ett par timer nede på Spa Hotellet og hatt en work out:)
Jeg joinet også en 3mnd membership, og har på Tirsdag time kl. halv 6 for en induction på apparatene osv.
Det er ganske digg nede på hotelet, med basseng og alle mulige maskiner. Vi får også rabatt på spa treatments (har vel nevt det tidligere) og på lunsj og sånt. Jeg har også 4 gjeste kort slik at jeg kan ta med en venn.

Jeg å Regine hadde også planer om å støvsuge rommet i dag, noe som viste seg ikke være så enkelt, med tanke på at vi har et vegg til vegg teppe. Etter å ha kjørt støvsugeren frem og tilbake over samme lodott uten hell, begynte vi miste motet. Vi brukte heller da en slange som henger på støvsugeren for å så å suge opp lodottene èn etter èn.
Ganske smart om jeg må si det selv, tidskrevende ja! Men et renere gulv ble det:D




No comments:

Post a Comment