Thursday 10 September 2009

Da fikk jeg å lekser...

vil bare si kort at Hip Hop i går var kjempe gøy! Instruktøren heter Nick han også, og er kjempe flink og koseli som bare det. Skal nok tilbake igjen.
Nick (fra gymmen) tok meg og Regine med på salsa klubb etter dans, og det var ganske koselig selv om vi var gode og svette. Fikk prøvd litt salsa også. Danset med Nick, så fulgte liksom hannes moves da, og tror jeg klarte fake det bra haha:P

I dag hadde jeg Engelsk lit. matte og psykologi på skolen. I Engelsk fikk vi utdelt alle bøkene vi skal lese gjennom året:
- Hamlet, av Shakie
- Othello, av Shakie
- The color purple, av Alice Walker
- Wuthering Heights, av Emily Bronte

Vi fikk udelt lekse i å lese act 1, scene 1... og så skrive en side om hvordan stykkets innholdet ble reflektert.

Så hadde jeg dobbel fritime, før matte. Var helt grei matten, men var liksom ikke helt på topp etter lang ferie, så lærern fikk intrykk av at jeg var ganske treig. Derfor holdt hun meg igjen etter timen og spurte om jeg egentlig burde være på dette nivået, jeg bare ja, jeg klarer det vi holder på med nå helt fint. Så sa hun, vel du må jobbe hardt altså, og lære deg å IKKE bruke kalkulator (får vi får en eksamen uten det skjønner dere). Så gikk jeg til lunsj med jentene, deretter dobbeltime med fri igjen hvor jeg satt med Hannah og gjorde færdi all matte leksa (hah, ta den miss!) Så var det review hvor jeg bynte på drama leksa ( er færdi med den nå) Og deretter var det psykologi time :)

Læreren virker veldig koselig, og gikk gjennom hva vi skulle lære. Skal bland annet innom kognetiv, sosial, og utviklings psykologi. Og psycholocial og individual differences;) høres veldig spennende ut alt hun snakket om, så gleder meg.
Vi gjorde også et lite forsøk, men orker ikke gå into details :)

Sorry ingen bilder, de kommer! Av skolen å sånt, senere, når jeg ikke føler meg så dum med å knipse bilder av alle ;)

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment