Monday 28 September 2009

Da ble det bare meg...

Tid for en liten oppdatering, har ikke veldig skrivelyst, så skal bare kort oppdatere. Dere får heller slå av en prat med meg om det er mer dere lurer på:)

- Selve uka var vel ikke så veldig spennende. Kanke komme på noe spesielt? Hadde veldig mange fritimer, så skolen var ganske grei. Pent vær var det også:)
- Helga var solfylt og varmet godt med over 20grader
- Var på kino med Huz(Valentino), Jess, Matt, Amy og Gabby + en hemmelig en;D haha. vi så Dorian Gray. Merkelig film...
Vi gikk til kinoen fra byen, som er et ganske langt stykke. Var utslitt da vi kom fram, så holdt jo på å sovne.

Ellers, har det egentlig vært en veldig deilig helg egentlig. Koset meg bare i sola, vært i parker, spist vanilla sugar pretzel.. nam nam<3 og en frappe fra starbucks selfølgelig ;)

- Den største nyheten er vel at Regine har dratt hjem til Norge, så er bare meg igjen nå. Går helt greit, ettersom jeg har vennegjengen på skolen, og max osv.
Har tatt helt over rommet nå, fått ryddet litt, hengt opp litt flere klær. Dekorert med fame plakater som Wendy har fått, og tatt underkøya og laget overkøya til "sofa".

Anyways, skal gjøre lekser nå

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment