Wednesday 9 September 2009

Huh? synn? Sne? siine?... Ok I'll go with Valentina.

Ja, akkurat som jeg trodde klarer få å si synne nedi her, så Valentina blir godt brukt. Selv om noen syns det er veldig gøy å prøve kalle meg synne... Og noen får dt faktisk til etter noen forsøk. Blir litt som SYN-NE, med veldig press på N

Uansett, har jo vært på skolen i tre dager nå, so far soo good:)

I går:
Team-building dag med year 13. Det var jo passe flaut egentlig. Som.feks i team sammen med year 13 skulle vi konkurer i b.l.a aking over gulvet mens vi alle satt på rumpa, linket sammen. Min team vant på denne konkuransen, resten tapte vi, så ekke så viktig å snakke om de;)

Var også en del info og opplæring i mentoring ettersom vi skal være mentorer for de yngre elevene.
Så var det mer av div. aktiviteter, men ekke så viktig snakke om de. Var gøy i alle fall, og ble da litt bedre kjent med noen.

Var også review time, som er som en kontakttime. Der har jeg Mr.Teckkam, som er utrolig koselig og snill. Han underviser i art og fotografi.
Vi fikk timetabellene våre i slutten av dagen. Min er fakitsk ikke så værst. Onsdager er ganske chill egentlig. Kunn genereal R.E (som er ikke no lekser elns) og Theatre Studies. Men i UkeB har jeg på tirsdager full dag helt til lesson 7, uten lunsj, så den er litt kjip da....
Sto også at jeg hadde Clash ( som er når to fag kræsjer)Så jeg sto i evigheter i kø for å fixe dette, turns out, det var bare clash med review, så det gjør ingenting :P








Øvereste bilde er min Student Journal. Holder styr på coursework og fravær å sånt da. Og div. ferier (den første er fra 23.oct-30.oct).

Deretter er det timetabell for uke A, og under for uke B.

Rosa = Theatre Studes
Gul = maths
Grønn = English Lit.
Oransje = psychology
Markert med svart = general R.E
svakt med rød = Review

Resten er fritimer whoo :)

Så foresten nå at i Uke A på tirsdag har jeg heller ikke lunjs :/ boo.. Men har i hvert fall dobbel fri time.

Etter skolen gikk jeg inn til byen med Taina og Harrison. Mens Tania dro hjem, ble jeg med Harrison rask tur inpå sports butikken for han skulle kjøpte joggebukse, deretter viste han meg parken like ved. Husker ikke navnet helt...Men er en ganske stor park med tennisbane og no golf greier:D (må bare si at det var stekende sol og 25 grader, ædda bædda Norge hah!)

Dro so deretter hjem, spiste litt, så til min indoction time på gymmen. Det var ganske greit. Fikk satt opp en liten treningsplan, og ble vist hvordan alle apparatene fungerer osv. Fikk trent godt også, ettersom han ble som en personlig trener den dagen. Litt kortere enn en vanlig workout, men likevel. Ble da sliten :P
Deretter snakket jeg med en sports massør på Hotellet, som muligens kan hjelpe meg med min "snapping hip". Har time med henne på fredag, så får se da.

Ble også kjent med Nick, Stella's (hun var her som student rett før meg) ex. Var veldig merkelig, for Wendy hadde snakket om han tidligere på dagen, og han hadde samme tid motat mld fra Stella som lurte på om han hadde møtt en av oss, så ender det altså slik at vi møtes senere samme dag. Strange hæ?
Men uansett, er en laaang historie rundt hele greia. Men det jeg skal fram til at han danser en del. Bla salsa (så kommer til å møte han der også) og så tar han hip hop timer hoss en kompis av han. Jeg ble jo veldig interesert, så lurte på om jeg kunne joine. Joda, kunne sitte på med han, var ikke no problem det. Så ja, i kveld skal jeg på hip hop :D ( btw han skal også lære med spill tennis)

Skolen i dag var veldig avslappende. Hadde som sakt bare to fag, og started ikke før 3.time, men må likevel dukke opp på skolen, så satt å loka med Maria og Gabby. Snakket litt om ting og tang, ditt og datt. Lærte de norske banneord (slik alle som ikke snakker språket vil). Deretter var det General R.E, hvor det kun var litt info. Så fritime + lunsj. Satt ute i gården med Tulula og Harrsion, og dro til parken å spiste lunsj, Koseli nok det.
Deretter min første time i Theatre Studies haha... Det var jo interessant! Vi gjorde mye div. rare ting. Orker ikke gå into details, men var veldig rett på acting å sånt. Gikk også gjennom planen, og hva som forventes av oss. Vi må holde logg over timene, og er noe written work også. Såååå, fikk vi vite at 2. oktober er det trip til London for å se ett stykke (husker ikke hvilket) og få gå backstage og sånt da:) så det blir jo spennende!

Anyways, ekke lenge til middag ... Skal jo på dans om litt også;D
skal fortelle om det når jeg kommer hjem igjen.. Eller i morgen, får se hva jeg gidder:)

1 comment:

  1. Hei! Jeg skal også til England fra høsten av :) Og gjett hva? jeg heter også Synne! Så jeg lurer på hvordan det skal gå! Så fin blogg du har forresten!

    ReplyDelete