Friday 4 September 2009

Skole og Pizza på G x

I dag var en interesang dag!
Dro inn til byen og skaffet buss pass for en mnd, og deretter tok jeg og Regine bussen til skolen hvor vi skulle ordne alt med fag osv...

Allerede fra første stund var vi ganske lost, Vi brukte litt tid på å finne ut hvor vi skulle være, og deretter hva vi skulle gjøre der. Men fant da det ut etter å ha stammet fram at vi var utvekslingsstudender fra Norge, og en av lærerne forklarte at vi måtte fylle ut et skjema med alle fagene vi skulle ta og få underskrift av lærerne i det forskjellige fagene som bevis på at vi var tatt inn på det faget.

Alle fag gikk greit, lærerne skrev flittig under da de fikk vite at jeg var fra Norge. Drama læreren ble spesielt glad for å få en norsk student i år også, hun hadde vist hadt flere norske studenter.

Var kun i Engelsk litteratur det ble noen spm som: Hva har du lest på engelsk? Hvilke engelske forfattere kjenner du til? Hvilke stykker har du sett? Har du lest mye shapespeare?... Så måtte jeg lese et avsnitt fra en bok fordi han ville se hvordan jeg var på å lese høyt, men han stoppe meg ganske fort å sa: Ja okei, jeg kan se at engelsken din er helt fin!

Fikk et lite syn av hvilke elever vi kommer til å dele trinn med, og det så ut som en hyggelig gjeng egentlig. veldig britisk, men alle virket kjempe hyggelige, og flere sa velkommen hit, og håpet at jeg ville trives å sånn:)

Ettermiddagen gikk deretter ut på å lage pizza med Mia og Louie... vel, det ble vel egentlig mer meg alene som laget pizza, men var helt greit! Jeg liker jo lage mat så :) Louie hjalp til med å slenge på litt ost, skinke å sånn på den ene da, hehe. Jeg skulle lage runde pizzaer, men erm..vel ja. Den smakte godt i alle fall!;D

Deretter var det "pudding" tid, eller dessert da. Som var sjokko is..nam nam.
Såå, tok Mia og Louie av med dans til HSM på rommet til meg og Regine, lekte litt med hårbøylene mine og sjalene mine... jeg så ut som en sigøyner til slutt med alt jeg hadde på meg X) har desverre ikke bilde!

Så var det tegne tid, ble masse fine tegninger og krusseduller:) Og da småtrollene ble hentet var det TV-tid med X-faktor og Big Brother finale :)

.... En fin dag var det ! Så får se hva morgendagen har å by! :D

x x x
Valentina

2 comments:

  1. Haha dere er så sunne altså!! :D

    men lykke til på skolen da:) Det trenger dere <3

    ReplyDelete