Wednesday 16 September 2009

Matteleksa = B+

Ja da ble det Onsdag, og jada mamma (og alle ndre) jeg vet jeg har et uendelig antall skrivefeil og sånt, men dere for bare se forbi det, fordi bloggen er liksom ikke det jeg er mest gira på for øyeblikket :) så mye å gjøre! Men ja, beklager min dårlige norsk, forhåpentligvis gjør jeg det bedre i engelsk.

Tirsdag: Skolen. Gankse lang dag. 8time på skolen hvor fra 1.30 - 4-30 er Theatre Studies, så er helt greit, men blir jo ganske trøtt.
Hadde også psyologi og matte, og gikk helt greit:)

Hadde tenkt meg på gymmen etter skolen pga det var ingen lekser, men Max inviterte meg over på se film, så endte opp der med hans kompiser og slappa av me film og gossip:)

I dag: Helt fint skoledag. Gjorde forsøk psykologi,
Stroop Test
, den der du skal si fargen og ikke ordet vettu. Jeg var ganske rask egentlig. Når man skulle lese ordet brukte jeg 7sek (raskest på gruppa mi) og når vi kun skulle lese fargen brukte jeg 15sek (også raskest i gruppa)



vår var selfølgeli litt annerledes, og med to ark hvor det ene arket matcher ord og farge.


Fikk også tilbake matte leksa, fikk B+ :O og jeg skjønner virkelig ikke matten her. Går jo bra når jeg setter meg ned å jobber med det, men sliter litt. Vi holder på med surds og noe annet rart:P

så drama da, der vi skal starte med noe prosjekt greier:)
ALt i alt, en fin skoledag!

Skal stikke på gymmen nå, og så på salsa etterpå. Blir gøy det :)

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment