Sunday 20 September 2009

Mayfield Karneval = Best nite ;)

Noen dager siden jeg oppdaterte siden, og orker ikke skrive om alt.
Skolen har vært kjempe grei. Lite fag egentlig, så ganske avslappende. Sliter litt i matten, syns surds er litt vannskelig, så ekke læreren så flink til å forklare altså... Så er det kansje litt min feil også, ettersom jeg sitter ved siden av Declan, og han er så gira på å lære norsk, at vi ender for det meste opp med å øver på norske ord og sånn. Eller at han forteller meg eventyr x) eller synger de...

Anyways, det jeg skal snakke om er helga, for det er den beste helga hitil!

Okei, here we go:
Hvert år rundt denne tida arrangeres det et type karneval/tivoli i Mayfield. Jeg ble altså innvitert dit av jentene fra skolen som jeg er med, og selfølgelig ville jeg dit.

vi møtte opp hos Tanias i 5 tiden, for å gjøre oss klare og bare samler før vi skulle ta bussen sammen. Det var Meg, Tania, Jess, Amy og Huz (Valentino). Tallulah skulle vi møte der. Og Rosetta (en god vennine av den gjengen) dukket også opp. Vi skulle alle sove hos henne, ettersom hun bor ikke lange biten unna Mayfield.

I hvert fall, bussen gikk ti over seks, og så flinke som vi var kom vi litt for sent. Eller Haz og Rosetta ble hengenes etter, så dumme som vi er sto jeg å Tania og så på at bussen dro fra oss i stede for å faktisk stoppe den... Etter mye om og men bestemte vi oss for å løpte etter den, så jeg og Tania spurtet til neste bussholdeplass, bare for å finne ut at bussen var full, og vi måtte vente en time på neste buss.... Yess da!

Uansett, vi kom da endelig fram. På veien opp til hvor alt skjedde, ropte en kis fra review klassen min "Valentina, ur here! U ok? so nice to see ya"... så flink som jeg er med navn, aaante jeg ikke hva han het ( men fant ut det var Joey, elns:P )I hver fall var det veldig rart å se han sånn (han var full ja) fordi han snakker sjeldent med meg, enda vi går i samme klasse og deler buddies. Men men, var koseli da.
Mayfield viste seg å være den søteste villagen noen sinne, og utpå en åker var det satt opp et lite tivoli med folk som var malt som klovner og div. karuseller. PLuss at det var fult av folk! Jeg, Rosetta og Tania tok av å løpt rundt til alle mulige karuseller for å prøve de ut. Det var kjempe gøy!
Men Tania ble litt små kvalm, så vi prøve finne de andre igjen, og bare slappe av litt.

Vi møtte på resten og hele gjengen utendom Haz og Lewis M. heiv oss på radiobilene. Jeg satt på med Tania, og folk like visst veldig godt å kjøre inni oss! men var gøy da :)
Deretter tok jeg midnight express med Lewis M. (tror han heter det i alle fall), noe som var ganske gøy. VI hang på siden og ble spinnen rundt og rundt i en syk fart:D

Anyways, deretter dro vi inni skauen (aner ikke hvorfor) satt oss ned der, hele gjengen og fant ut at vi skulle leke "spinn the bottle". haha, var som å være 11år igjen. Vi tok det ikke særlig alvorlig da, og pratet mest, så vare bare noen få ting som fakitsk ble gjort.

Etter vi fant ut at det var litt døvt å sitte inni skogen bare oss, møtte vi på Tallulah, og hun tok meg med til Max og hans venner, ettersom han hadde sett etter meg. Satt og pratet med de en stund, før vi bestemte oss for å ta enda flere karuseller. Jeg tok to jeg tidligere hadde tatt med Greg, og deretter den største karusellen med Richard :D jeg har aldri tort ta den karusellen før, så var ganske stolt! Må ærlig innrømme jeg ble litt skuffa, for den vakke sååååå skummel eller kul at det gjorde noe, men var gøy like vel:) Møtte på CHaz på den karusellen også.

Så var det tid for å dra hjem til Rosettas:) Trygt hjemme foran peisen hennes satt vi å pratet om alt mulig gossip. Spiste snack og grillet marsmalows. Var så koselig atte ! Så en etter en sovna hele gjengen på stua. jeg sov ganske ukofortabelt på gulvet, men men :)

Til frokost laget vi alle pannekaker med Nutella (så sunne vi er) og jeg fikk høre at jeg ikke fikk love til å dra tilbake til norge fordi jeg hørte til her i England med de <3 Så koselig å høre sånt. Det kjennes ut som jeg har kjent disse jentene lenge. Det er så lett å bli glad i dem!

Men jo, etter frokost tok vi med smelta Cadburry sjokolade og marsmalows, og satte oss i hagen. Der bestemte Tulula og Tania seg for å starte sjokolade krig! så det endte med at de to var helt dekt i sjokolade... x) uff!

Etter hver tok jeg, Tallulah, Jess og Tania veien hjem (amy hadde dratt tidligere pga lekser).

Da jeg kom hjem, var ikke Wendy hjemme, og flinke meg hadde glemt nøkkel. Men fikk komme opp å være hos Max til hun kom hjem, så alt ordnet seg:)

Nååå er jeg sliten og trøtt. Sorry lang tekst, men dere får bare leve med det... Sånner det bare Mamma!

ååå, til kjære Pappa & Mamma, jeg tenker på dere sjønner du;) savner dere også <3

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment