Sunday 6 September 2009

England = Ekorn og store Edderkopper !

Da kom søndag, siste sløvedag før hardkjøret begynner. Sto opp i sånn 10 tiden, tok en god frokost, før jeg smetta på noen klær, klæsjet på litt sminke og trava opp til busseholde plassen. Der måtte vi vente i 20min på bussen, men hadde god underholdning av to ekorn som drev å lekte seg i ett tre på andre siden av veien. Dette er 4.gangen jeg ser ekorn denne uka!

Anyways, bussen kom og vi kom da oss inn til sentrum. Vi skulle handle skolesaker, og viktigst var psykologi boka, men lappen hvor navnet og bilde av den var på, lå selfølgelig hjemme på rommet :D
Fikk kjøpr kladdebøker da. Den ene kladdeboken var ganske smart! Var mapper inni den, og kart og forklaring på hvor mye inch er i cm osv. I hvert fall var den veldig smart!

Ble også litt shopping av klær. Ettersom det er dress code, kjøpte jeg klær som fulgte den.
Tok også turen innom Tesco hvor det ble handling av frukt og usalta nøtter. Namnam <3 Jeg sto leenge ved sjokolade disken, og hadde en pose med twirl bars i handa, men flink som jeg er la jeg den i fra meg;D

Eller var kvelden ganske avslappende. Tok en liten turn rundt kvartalet etter søndags middagen, deretter kom Frank for å fikse DVD-spilleren, for den var gåen. Flinke Frank! :D

Så noe engelsk mysterie serie på TV, fikk ikke helt med meg slutten, fordi Regine kom løpende ned trappa iført håndduk, og stammet fram " Det er en diiiiiger edderkopp på badet." :O uææææ!
Og den var diger å skal jeg si deg... men tøff som jeg er fikk jeg den ut døra;D etter litt hyling og skvetting skal jeg innrømme, men likevel, jeg fikk den ut!
Så sånn ut:

Værsegod Regine!

I morgen er første dag på skolen så det blir jo spennende, er litt nervøs å da, men planer om å legge meg tidlig, skal opp i 7tiden. Dere får vel en oppdatering om dagen i morgen


No comments:

Post a Comment