Saturday 17 October 2009

Ble en fin kveld dette

wow, to innlegg på samme dag! Det har ikke skjedd før;O

Men ettersom jeg ikke har veldig mye å gjøre, kan jeg like så godt skrive enda ett innlegg om kvelden, ettersom den ble så koseli:)

I 6tiden kom Max, Harrison og Maz ( Wendys søster) over og så spiste hele gjengen aromatic crispy duck sammen. Vi heiv oss over anda som om vi ikke hadde spist på dager, og lot det ikke være igjen en eneste dråpe av hoison saus, and eller "pancakes". Anda var helt ribba for kjøtt, og ikke en dråpe saus igjen i skåla eller på tallerkenen.
Kan godt si vi alle ELSKER crispy duck!

Senere på kvelden stakk Max til byen og Harrion en annen plass (må bare legge til han dukka opp med brukket neset og sprukket leppe etter en bokse trening. Stakkars gutten, var hans første gang i ringen).
Men jo, de stakk...
Maz var her enda, så dukka Frank opp med dama hannes... så ble det x-faktor tid! (orginale/engelske x-faktor selfølgelig)
Frank hadde med en tallerken med brownies, men jeg skal stolt si jeg ikke tok en eneste bit! Spiste en twirl finger da... men likevel;)

Alt i alt, har det vært en dag med folk i huset konstant, noe jeg liker etter noen ensome dager på sofaen.



x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment