Thursday 29 October 2009

London <3

Skulle bare oppdatere for å vise at jeg har det bra!

I går var jeg i London, og hadde en helt supert dag. Dro på Madame Tussauds, og London Eye.
Horror Chamber greia på MT var ikke like skummel som da jeg var der for noen år tilbake... litt skuffa. Men mange nok kjendiser å ta bilde av;D

Tok London Eye mot kveldstid det begynte bli mørkt, så fikk se et lysbelakt london. Var veldig fint syns jeg, var stemning over byen når det det var mørkt og alle lysene glinset rundt omkring :)

Spiste lunsj på Yo Sushi, nam nam. Der det er et rullebrett som kommer meg div. retter som er farge kodet, og man bare grabber det man vil ha, stabler opp skålene og betaler mot slutten. Det var mye godt!

Spiste middag på Prezzo, pasta og til dessert en utrolig god sjokolade kake ...Namnam! :D

Gikk litt i Oxford street å da, men ble jo ikke shopping med tanker på penger :( Ellers har jeg tatt Undergrunnen for første gang! Hadde heldags pass rundt i London, så kunne bare dra rundt pluss den var var tur-retur biletten min fra T.Wells. Kosta meg 17 quid. Ikke ille det da:)

skal legge ut noen bilder senere fra dagen;D

Ellers har jeg en helt topp "høstferie". Kunne ikke vært bedre takket være en viss person, you know who u r ;)
<3


x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment