Saturday 10 October 2009

Enda en Solskinnsdag, og Spa hotel

Fikk en mld fra pappa om at jeg må oppdatere... så kjære pappa, her skal du få en kort oppdatering/oppsummering av uka mi:)

Jeg hukser helt ærlig ikke alt som jeg har gjort uka
Men det er no vanlig skole da. Hakke hatt så mange timer ettersom jeg kun har 3 fag pluss General R.E

Ellers er det nå det vanlige som gymmen på spa hotel og dansing på onsdag.
Hip Hop med Nick (nick som i danselæreren, men er også Nick som kjører meg dit. Altså 2 nicker. Jeg kaller de Nick 1. ... han er sjåfør, og danseren er Nick 2. ok? Henger med på den) Ja dans med Nick nr 1, som er utrolig dårlig stakkar. Men han tror vist han er ganske flink. Mangler ikke selvtilitt han nei.
Så er det Nick 2. som er en veldig flink danser, og super hyggelig. Møtte på han i byen da jeg var en tur på Fenick for å kjøpe med Bobbi Brown fonduation og litt annet små stæsj på torsdag... Ja stemmer, jeg dro inn snartur til byen på Torsdag etterfulgt av tur på gymmen.

Fredag var skole med kun dobbel matte, and thats it. Så var det den vanlige middagen med Mia og Louie. Deretter opp til Max for å se film og spise Pizza. Greg, Tom og Badger var der også... og en ny gutt jeg aldri hadde sett flør. Ollie eller noe sånt.

I dag var det enda en super dag med sol. Har vært tre dager med regn nå, så deilig å kunne gå i bare jeans og singlett igjen ;) ja, kjære dere der hjemme, dere går rundt å jakker, men jeg nyter sola ;D dro på gymmen, og var der i 3t:O hehe, tok meg en tur i bassenget sjø, og svømte litt rundt. Prøvde sauna, men gud, jeg svimer av der inne...alt for varmt for min del.

I kveld skal jeg mest sannsynlig opp til Max. Trøste han. Kjip dag for han i dag, trenger ikke gå inn i detaljer...

Ellers er Stella og Ingeborg (de tidligere stundetene som bodde her) i byen, så skal treffe de i morgen:) blir koseli!

ååå her er bevis på at jeg faktisk har en gym medlemskap.
ps. Ignorer mitt oransje ansikt. takk!




x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment