Sunday 18 October 2009

Sunday roast & X-factor

Søndagene her er omtrent helt like hver søndag, med en og annen forandring fra uke til uke.

Men slik er altså en gjennsomsnittslig søndag.
Står opp og spiser min vanliger frokost: Wasa knekkebrød med brunost eller weetabix
Slår på raioen eller Tvn (leste i dag ettersom jeg ikke orker TV. Leser foresten Twilight. Startet i går...kommet halveis i boka nå. Love it )
Drar inn til byen, og gjerne innom gymmen: ofte jeg er med Max
Sunday roast: turkey, parnips(elsker det!) ,yorkshire pudding, varierendre grønsaker, roast potatoes, gravy
Pudding(dessert): Pudding (gjerne sjokolade) med custard
Søndags tur: gåtur rundt kvartalet eller til kirken
Tv tid: Family fortune og selfølgelig X-FACTOR!

kort og enkelt oppsummert:)
er jo mye mer enn det jeg gjør og ting som skjer, men dette er på en måte malen på søndagene er nede



lappa sammen et lite bilde for å gjøre innlegget litt mer interessant?

Vil legge til at Cheryl gjorde det ikke akkurat så bra på hennes live opptreden der...Så hvorfor Simon syns det var incredible vet jeg ikke?
Hmm...ja hvem vil noen gang forstå Simon.

Så er det tvillingene Edward og John da. At de i det hele tatt gikk videre fra auditionen skjønner jeg ikke, men at de fortsatt er med da!
Får se i kveld hvordan det går, men om de IKKE går ut er det noe galt. Eller, det er jo at mange stemmer på de for underholdningens skyld, for de gir virkelig noe annerledes til showet... En hysterisk morsom performance haha!

skal se om jeg klarer laste opp videoen fra deres performance fra i går ;D

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment