Tuesday 13 October 2009

Så kom min tur...

Ja da har alle i vennegjengen min her vært syke bortsett fra Maria, nå er det altså min tur.

Jeg hadde en veldig fin dag i går, med avslappende skole og bytur med Tania. Der vi så på klær og sladret om alt mulig.
Jeg følte meg litt uggen utpå kvelden, men tenkte ikke mer over det.

Sov en litt urolig natt, og våknet i morgest kansje slapp og uvell, men tenkte at jeg bare var veldig trøtt, så dro på skolen.

Under psykologi timen begynte jeg skjønne at dette går ikke. Jeg følte meg veldig uvel, trodde jeg skulle svime av og muligens kaste opp. Så etter timen fulgte Maria meg til sykesøsster som ringe Wendy.
Satt i 40min å venta på sykerommet, hvor jeg hørte samtalene hun hadde med alle de yngre studentene så kom inn med enn eller annen plage (for det meste for å slippe unna timer) men sykesøsster gjennomskua dette. Var litt morsomt.

Uansett, Wendy kom å henta meg, jeg gikk rett i seng og sov til rundt 6tiden hvor jeg da gikk ned og prøve få i meg noe mat. Wendy var veldig søt og snill, og spurte om det var noe spesielt jeg ville ha, om hun skulle lage noe til meg.

Føler meg egentlig ikke så mye bedre, egentlig verre...
Men får se i morgen tidlig om det er bedre.

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment