Monday 5 October 2009

matte på engelsk = ....?....? åhja!!...elle..nei..?

Mandag igjen da, hadde en vel overstått prøve i psykologi. Tror ikke det gikk så værst. Klarte i det minste svare på alle spørsmåla:)

Når det gjelder Matte er jeg helt lost. Hva læreren snakker om, aner jeg ikke, så må ha Declan til å hjelpe med, noe som egentlig ikke funker så bra for han er mer opptatt av å lære norsk, å for at jeg fortere skal bli færdi med matte oppgavene i timen (slik at han da kan lære nye norske ord) skriver han bare opp alle oppgavene for meg!

jaja...

Dro til byen med Harrison etter skolen. Bare loket rundt egentlig, så på klært og sko. Satte oss på Nero og bare pratet om div ting. Kjøpte meg et par støvletter. Wooo..12cm hæl. Veldig komfortable egentlig!


Ellers dro var jeg hjemme i 6tida, slappa av litt, dro på trening i 8.tiden, var der i en og en halv time. Fikk strent av subwayen jeg spiste til lunsj

Ellers skjedde det ikke mye spesielt i dag!

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment