Sunday 11 October 2009

Et litt mer actionfylt Søndag

Heisann der hjemme!

ja, til saken
I dag har vært en litt mer interesang søndag!
Sto opp i ok tid, fikk sovet ut, var herlig å kunne vokne for så gå tilbake til drømmen min <3
Men jo... Stella og Ingeborg var her i dag vettu. Jeg trodde det skulle bli litt merkelig kanskje? Med tanke på at dette var deres hjem for bare 4mnd siden. Men, fra min side var det helt greit! De er to kjempe hyggelige jenter, som jeg fikk et supert første intrykk av. Fikk snakket litt med de, og hørt noen historier. Hele gjengen inkl. Mia og Louie hadde søndags middag, så var kjempe koselig...

Etterpå dro Jeg, Stella, Ingeborg, Max, Greg, Badger og Harrison på kino for å se Disctrict 9.
Jeg likte den!.. de andre hadde forskjellige meninger. Greg like den ikke, mens Max igjen syns det var helt ok. Uansett det var koselig at alle oss dro dit:)
Jeg spiste alt for mye popcor, delte jo med Max... men jeg hadde boksen mesteparten av filmen (A)

Ble litt kort det her, men alt i alt, har det vært en veldig fin søndag:)

x x x
Valentina

1 comment:

  1. Julie Vassaas Brobakke13 October 2009 at 10:29

    hey britain-babe!

    jeg vil se flere bider på bloggen din!
    huset, rommet, vertsmor, friendsa osv.
    alt bra der borte?

    ReplyDelete