Sunday 4 October 2009

Puss Puss så får du... HVITE TENNER :D

Da var helga over :(

Hadde en ganske fin, avslappende helg.
Søndag dro jeg en tur på gymmen, var der et par timer.
Deretter var jeg med Max og hans venner uti hagen, og bare slappa av til sent på natt.

Sto opp i god tid i dag, gikk inn til byen med Max (vil påpeke at det var 18grader og sol) Kjøpte noen par "nødvendige" ting...


SE mamma og pappa, jeg tar vare på tennene mine:D
...satser på et fresht colgate hvitt smil ;D

kjøpte også bodyscrub...mhm, veldig interessant å vite, ikke sant?


Hadde søndagstur (gåtur) med sønnen til Wendy og døttrene hans Victoria 12, og Jess 14. Og Louie da:) Fikk jeg møtt de å. Søte jenter

På kvelden dro jeg og Max å så FAME!...Det var kos det. Jeg personlig likte filmen. Helt grei film. Litt mye som skal skje på for kort tid kansje?
Anyways, jeg har en prøve jeg MÅ lese til. Psykologi :O uææ!
så ble ett kort lite inlegg.

Og bare for å vise at jeg lever, et bilde av meg med på slengen.
Im sooo in love with myself right now <3. . .


x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment