Saturday 17 October 2009

Lørdag, og fortsatt senge/sofaliggende

Jada, nå har jeg ligget i senga/sofaen siden tirsdag, og er gradevis blitt bedre, men klarer fortsatt ikke bevege meg mye eller gjøre ting. Jeg er helt utslitt etter å bare lage en kopp kaffe, og det å gå opp trappa er ett mareritt. Men magesmertene er over, hodepinen er mye bedre og kvalmen helt borte. Så ser ut til at jeg snart er frisk igjen.

Er ganske rastløs etter å ha ligger her å ikke gjort noe i 6 dager i strekk, så var koseli da Max og Harrison stakk innom i dag for å holde meg med selskap.
Max er som nevnt flere ganger min nabo og Wendys nevø, og er blitt en av mine nærmeste venner her ned. Det er ofte jeg stikker opp til han for å se film eller noe.
Han er bare super snill og gjøre sitt aller ytterste for at jeg skal ha det bra. For eksempel skal han skaffe aromatic crispy duck til meg i kveld, for jeg hadde så lyst på det:)

Harrison er da en klassekamerat, men som jeg ofte er med etter skolen i byen, hos han eller hjemme her. Han hjelper meg med matten og er generelt en god venn.

Slenger med noen bilder av oss. Ja jeg vet jeg ser ikke ut, men hva forventer man etter 6dager i strekk inne, liggende på sofaen...

Enjoy!


Max i min vakre morgenkåpe. Love u x


Herlig gjeng ! haha





hmm...




Alltid like fotogene ;O


Ja, så redigerte jeg bildene litt da sjø... gjorde de bare litt "mykere":)

Håper på å bli 100% frisk snarest. Dette er ikke gøy i det hele tatt :/
Men en litt bedre dag i dag med tanke på besøket. Muntret meg opp.
Er helt utslitt nå da, og kroppen verker... oh well
Satser på å være bra til mandag !

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment