Tuesday 20 October 2009

Gode og Dårlige nyheter (for min del)

ja dårlig nyhet : jeg er fortsatt ikke helt frisk, men blir bedre for hver dag som går nå, så satser på å være frisk til Half Term, som er neste uke:)
Bra nyhet: Da har jeg planer om å dra inn til London får å se musical, dra på Madame Tussauds og London eye. Og se litt rundt om i London da... satser på å ikke rote meg helt bort?

Dårlig nyhet: En annet ting er at jeg skulle egentlig til Paris 6.desember, med noen få andre fra Speak (aspect) og se Disneys Juleshow, Shoppe og bare oppleve Paris for noen dager. Men jeg lever på budsjett, og jula nærmer seg, så jeg må nok spare hver minste øre jeg har!
Takk Mamma og Pappa for at deres tilbud, men tror nok Paris får vente til senere en gang:)

Litt kjipt er det jo, hadde jo vært utrolig gøy og koseli å dratt dit, men man kan ikke være med på alt.

Ellers har jeg da gjort ekstremt lite, jeg er grodd fast i sofaen! :O hjelp!
Neida, men jeg har gått glipp av en del skole, så Harrison skal kommer snart innom for å oppdatere meg i matte og hjelpe meg med leksene (i hvert fall prøve)
... Ellers var det ikke så mye å ta igjen:) bare litt lesing og pugging. Heldigvis!

Bra nyhet: Jo, ble ferdig meg Twilight boka i går, så nå har jeg startet på New Moon :) vannskelig å legge fra seg når jeg først har startet!
Var vel på tide jeg også leste Twilight Sagaen;D

anyways... snart tid for matte så:) Thats if for tday!

x x x
Valentina

2 comments:

  1. Londontur høres jo spennende ut, Madame Tussauds, Eye og musical! ;)

    ReplyDelete
  2. Aww, love u too! Og bra du endelig har begynt å lese, jeg sa den var bra :D

    ReplyDelete