Monday 2 November 2009

Oppsummering av Half Term :D x

Ja, jeg skrev pent lite under Half Term, så her kommer en liten oppdatering:)

Koste meg vel for det meste og gjorde ikke så mye spennende. Men dro jo inn til London da!
Har vel allerede skrevet litt opp første runden der (bilder kommer) Men dro også inn på Halloween for å see The Lion King...Jeg elsket den! <3
Syns den var helt fantastisk, virkelig noe verdt å se. En flott opplevelse! Helt utrolig hvordan de har klart skape alle karaerene og dyrene. Og sangerne, wow. Spesielt han lille gutten som var Simba som barn, han imponerte! :D

Etter musicalen bar det inn til Rusthall igjen for å se på The Bonfire og fyrverkeriet. Var rene nyttårsaften, og kjempe kos å være der mes den store bålet og alle som hadde samlet seg.
Til "middag" ble det pizza fra Cheese Pizza, med fylt skorpe <3 nam nam!

Skal legge ut bilder senere... Promise!
Men for å sprite opp innlegget, noen forsinka halloween bilder :






Har også vært på kino. Så Saw 6, bare fordi jeg har sett alle de andre. Er jo ingen super film, men sånt man bare ser likevel... Gives u the creeps tho!

Også sett filmer som Surrogates, G.I joe, Orphan og Drag me to hell. Ikke så ille filmer faktisk! Selv om Orphan ikke levde helt til forventningene og Drag Me To Hell, ble litt mye innimellom, men en film man skvetter av i alle fall!

Har vært flott vær under hele uka omtrent. Gått i singlett noen av dagene, eller bare en cardigan. Så ble en dell turgåing, slappe av i parken og chille på cafè...Herlig det!

Hadde egentlig alt i alt en helt suuuper Half Term:) Couldn't have been better! <3
Kunne skrevet så mye! Men kanke poste alt vettu...
Dere får heller spørre litt

Tilbake på skolen i dag:)
Var ganske koseli å se alle igjen, og at folk kom opp til meg å spurte om alt var bra med meg nå, og at de hadde savnet meg, eller at de begynte bli redd for meg.
Koselig å vite at folk legger merke til at man er borte da ;D

Skolen var helt greit. I matten øvde vi på oppgaver vi skal få på en sånn konkuranse ting elns vi skal være med i ... woo.. not.
Snakka med Dr. Lawrence og skal kansje ta GCSE matte i stede. Får se i morgen hva han har funnet ut av:)
Eller var det prøve i psykologi, men den skal jeg ta senere
Hadde også Buddies i dag, noe som er så kjedelig... De trenger jo oss ikke lengre vel? Han ene guttem hadde gjørme på knærne og vist seg han hadde sloss med en year 10 igjen... Off, han er sånn en bråkmaker. Har vært i en del slosskamper.

Men anyways, skal lese litt lekser.
Again, bilder av london turene og Bonfire kommer ;D!

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment