Saturday 5 December 2009

5th of December & En super start på helgen !

Da er det jammen meg 5.desember, og bare 2ukers tid igjen til jeg har juleferie:D
- Har vært syk siden Onsdag, men i går følte jeg meg grei nok til å finne på no, så endte med jentekveld med Maria <3

Dro først inn til byen og møtte henne der. Fikk endelig handlet julegave til Tallulah. Ble ett skjørt og en topp. Kan naturligvis ikke laste opp bildene her, med tanke på at mine engelske venner også leser (prøver i hvert fall) å lese bloggen min. Dro også innom den nye TOPSHOP'en som har åpna... ENDELIG! Så mye bedre enn den gamle. Var mye fint innpå der ja :D.... bare synd jeg er blakk, og jo! Mamma og pappa hadde jo overført litt penger sånn at jeg kunne kjøpe julegaver, men når er et plutselig ingen penger der :S Og det skal IKKE være mulig... Sjønner ikke no jeg. Så Mamma og pappa. Må få ordnet slik at jeg får logget meg på nettbanken og sjekket det ut. For det kan virkelig ikke være mulig at alle pengene er borte!

Anyways, jeg og Maria kjøpte annsiktsmasker, godis og lånte The Proposal, og heiv oss på bussen til Rusthall. Hjemmer der fikk jeg meg en overaskelse. Gjett hva jeg hadde fått i posten!



Yupp, min OnePiece. hahaha... jeg måtte bare ha en. De er så digge! Herlige her om vinteren når jeg holder på å fryse r**a av meg :D!
Måtte bare ha en med no norske flagg på å sånt da... Som jeg ble mobba for den da jeg og Maria stakk opp til max haha!

Jo, vi dro opp til får å se litt av filmen (de ble lei) Se family guy, og spille Xbox. Jada...
Bestile oss en pizza også, den hvor skorpa er fylt med ost <3 Jeg og Maria måtte hente pengene i Greg's bil, ettersom han ikke gidda hente selv. Den vakke lett å finne du! Jeg prøvde å låse opp en del biler uten hell. Flaks at ingen av de hadde alarm... Men til slutt fant vi da den;O
Men Max surna mot slutten pga at han tok feil om noe, og jeg hadde rett. Han takla vel ikke det x) Oh well, jeg og Maria fortsatte kvelden hjemme i stua her, og så ferdig filmen, som jeg likte veldig godt! Og deretter så vi 10 Things I Hate About You. Deretter var det natta altså, for klokka nærma seg 3. om morgenen

Ah anyways. Pcn min ekke helt frisk... Skal få fixa det (med Sven Roberts hjelp) så blir bare en kort oppsummering av kvelden dette:)

Takk for spennene, sminken og øredobbene i kalenderen min M&P x x

Her her kvelden i Bilder :








Får bare til å laste opp ett visst antall bilder ganger, så resten av bildene er i innleggene over :)

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment