Tuesday 8 December 2009

8. Desember

I dag har vært en VELDIG lang dag. Hadde skole fram til 6, fordi vi hadde dress rehearsals med drama og gjennomkjøring. Skal ha på meg en veldig...erm, ikke så fin blå kjole når jeg er Nora, men men. Eller gikk gjennomkjøring helt rævva. Partneren min husker INGEN av replikkene sine, så vi sto det i 5 min stillhet på et punkt, før jeg begynte hviske replikkene til han...
I our Country is Goos kunneom omtrent INGEN replikkene sine. Jeg kunne min første scene, men etterhvert glemte jeg ALT.. jeg kunne de jo egentlig, Menmen.
Skulle egentlig legge ut en video fra rehearsals i går, men pcn vil ikke helt funke, pga virus... yess. Er så heldig jeg sjø! Blakk og Virus X) strengt tatt min feil begge deler men..
Uansett, kan vel legge ut noen bilder i det minste

Jo! Var på grease audition også, for main parts. Jeg ante ikke at det var det før jeg kom dit. Var ene drama læreren som ba meg møte opp. Haha, var mange fæle sangere der, inkl meg haha! Jeg starta med å si "crap, i cant sing though... haha, oh well... crap. " ..så ja X) Men var gøy da. Var ca. 3 stk som var kjempe flinke, inkl. ei på trinnet mitt:)

I morgen skal jeg til London Zoo, så det blir bra:D

Anyways, her noen bilder av mine ikke fult så normale drama-medelever:









No comments:

Post a Comment