Tuesday 15 December 2009

Vell Oversått Drama "Tentamen"

15. Desember og det lengste skoledagen i mitt liv. Var på skolen fra kvart på 9, hadde en full dager med timer, kom hjem kl 22:21, etter plenti med drama rehearsals og selve "tentamenen".
Den gikk bedre enn forventet. Riktinok var det mange som ikke husket replikkene, og improviserte, hoppet over scener osv, men alle reddet seg inn i det. Jeg var omtrent den eneste som husket ALLE replikkene, og hadde peiling på når jeg skulle si ting. Men ettersom de fleste ikke gjorde det, hendte det at jeg måtte finne på replikker for å få scenen på rett spor igjen. Forhåpentligvis gir det meg en bra karakter:)
Har mere jeg kunne skrevet, men er skikkelig trøtt, hadde 2timer søvn i går natt, og en prøve å lese til...
Skal legge ut bider senere, men dette var bare en kjapp oppdatering om hvordan dagen har gått

x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment