Friday 18 December 2009

SNØDAG :D

Da jeg våknet i morgest, tittet jeg ut vinduet for å se om snøen hadde lakt seg, og joda, 30cm med snø lå som et teppe over Rusthall!
Så ferien startet tidlig... Jeg kunne krype tilbake i seng, og sove litt til <3

Gikk en tur inn vil Villagen og postet noen kort. Var veldig mange som var ute og tok bilder, elle lekte i snøen. Var også en del som var på den lokale butikken og handlet, fordi det var ingen vits prøve kjøre til de større kjøpesenterene.
Det var flere som prøvde seg på veien da. Så vel ca. 4 bilder på veien som sto å sleiva i bakken, og så en del biler som var forlatt i veikanten.
Snøen har skap masse trafikk kaos, masse ulykker og plenti med biler som bare har blitt forlatt i veikanten eller midt i selve veien!
Alt kommer til en Standstill her med så mye snø. Alle skoler er stengt, felre bedrifter og butikker, ingen aviser osv...

Så ja, ikke alle er like beigeistret for snøen. Selv er jeg i ekstase, den perfekte start på juleferien!
Men litt dumt at jeg ikke kan dra inn til byen å shoppe ellerno. Får vel heller leke i snøen da :D

Var ute med Max og Greg tidligere og laget snømann. Det var for det meste nysnø, så var ikkeså enkelt, men vi fikk da laget en liten Mini "Max" til slutt ;O






x x x
Valentina

No comments:

Post a Comment